fbpx

Takk for at du tok kontakt med oss! Vi vil ta kontakt med deg snarest mulig.

Ved hastesaker anbefaler vi å kontakte oss på telefon: 53 00 26 30

Våre ordinære kontortider er mandag til fredag, kl. 08:00 – 16:00, og normalt besvares kun henvendelser på telefon innenfor denne perioden. Våre medarbeidere innen saksbehandling og support jobber gjerne ut over ordinær kontortid, og vil derfor ved enkelte tilfeller kunne kontakte deg utenfor oppgitt periode.

Chat-tjenesten vises når vi er online og klar for å svare dine henvendelser. Ved stor pågang og i perioder med lavere bemanning (f.eks. ved høytider) kan responstiden være noe lengre. Dersom du ikke får svar fra oss før samtalen timer ut, vil vi besvare deg via e-post (dersom oppgitt) snarest mulig.

Vi har fri support på alle våre tjenester, takk for at du venter 🙂

Hva med å se en video om JobBox mens du venter?

X

Noen av alle funksjoner

  • Prosjektstyring
  • Mobiltilpasset
  • Tilgjengelig på 10 språk
  • Innlogging for alle ansatte
  • Personlig skrivebord
  • Timeregistrering
  • Sjekklister
  • Rutiner og instrukser
  • Produksjonsunderlag
  • Bilder og foto
  • Avvikssystem
  • HMS dokumenter
  • Personaldokumenter
  • RUH
  • SJA
  • Stoffkartotek
  • Meget brukervennlig
  • og mye mer